sunnuntaina, lokakuuta 17

Take me as I am.

Päätin muutamien kommenttien ja oman heräämiseni ansiosta vähän siivota tän blogin kuvia.
Niitä on tai oli täällä lähinnä siis siks, että tahdoin nähdä omaa "edistymistäni" ja tykkään myöskin kuvata enemmän vähäpukeisia ihmisiä. Ehkä tää liittyy siihen että haluan saada sen ihmisen "todellisen minän" kuvaan ja haluan nähdä kuvissa totuuden, ihmiset laskelmoi ja piiloutuu niin paljon puhuessaan. Aidolla katseella tai vähäpukeisella vartalolla ei voi valehdella, kuvasta näkyy siis todellisuus. Oon aina ihaillu rehellisyyttä vaikken sitä usein kestäkään. En myöskään ite oo kauheen rehellinen persoona, etenkään nykyään.
Ei kauhee, alko taas nukuttaan hirveellä voimalla kun otin lääkkeen.
Kävin siis viime torstaina Pitkäniemessä juttelemassa lääkärin ja erikoissairaanhoitajan kanssa siitä mun päiväosastolle menosta. Sinne siis tutustuun ens perjantaina ja hoitoon kahenviikon päästä. Mulla on vaan yks hoitojakso eli oon vaan kaks viikkoo siellä joka vaikuttaa oudolta. Luuleeko ne että parannun kahessa viikossa? No mut sain siis niitä lääkkeitä ja niillä on unettava vaikutus, se lääkäri jo sillon varottikin.

1 kommentti:

  1. Onnee vaa sinne Pitkäniemeen :/
    Siellä on ihan kivoja hoitajia (: Porukkakin oli sillon ihan jees ku olin ite siel.

    VastaaPoista