sunnuntaina, syyskuuta 12

This time I promise, I wont give up.



haha, koulun urheilupäivänä. maha näytti kivalta niin lisäilin

Muutamia päiviä taas kulunut, ei silti montaa. Tulin just kotiin riparimiitistä joka meillä oli, yön yli oltiin porukalla kasassa. Siellä oli ihan hauskaa, nukuttua tuli 1,5h mutta naurettua senkin edestä. Syömiset meni ihan miten sattu, meijän piti ostaa omat eväät ja ostin tosi vähän etten syönykkään paljoo. Lipitin teetä enemmän kun varmaan ikinä ennen. Kotiintullessa paino olikin 47.1! Jos huomenna aamulla olis alle 47.. ää kauheeta, toivon sitä ihan hirveesti! Söin tosin sen jälkeen kaks pientä karjalanpiirakkaa ja suklaakakkua, en syöny tänään sitä ennen kun rasvattoman jugurtin (68kcal) ja vihreetä teetä. Iskä kyseli että olinko käyny syömässä, mä sanoin että joo, käytiin jossai taco-paikassa juna-asemalla. Niin me käytiin, mä vaan en syönyt mitään. En mä valehdellutkaan tavallaan. Aattelin että vois loppuillan juoda teetä, haluun siihen 46! Mun pitää laihtua, kuuluu. Muutaman päivän päästä on se koululääkärikin. Siitä puheenollen, mulla tuli siellä miitissä kauheita kouristuksia ylävatsaan. Ei oo ikinä ollu. Ihanku joku puristais keuhkojen kohdalta. Täytyy kysyä niistä.

Ainiin, ostin myös hiusvärin, IIK! Mun yhen kaverin pitäis värjätä ne joku päivä. En vaan tiiä koska, toivottavasti mahdollisimman pian. Se on Lorealin Excellence Creme -väri ja sävy 7.43 eli kirkas kuparinkulta. Oon haaveillu niistä ekalta luokalta lähtien. Tein jopa allergiatestin eikä tullu oikeen mitään.
Olen tyytyväinen hetken.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti