torstaina, elokuuta 26

blaablaablablablablaa

En ymmärrä miks mutten halua nykysin oikeen lähtee mihkään kotoo. Pelkään kauheita syömäkohtauksia kun tunnen oloni turvalliseks kavereiden kanssa. Jälkeenpäin yksin on ihana sitten katua niitä. Ihmetyttää lähinnä siks, että yhtälailla ratkeilen aina kotonaki. Tänäänki, suunnitelma oli
Aamu: 1 leipä + vesilasi
Koulussa: salaattia, näkkäri + vesilasi
Kotona: 1 leipä, salaattia ym + vesilasi
... kuinka kävikään
Aamu: 1 leipä + vesilasi
Koulussa: 1 uunimakkara, porkkanaraastetta, perunamuusia + vesilasi OIKEESTI MITÄ KUMMAA MÄ INHOON MAKKARAA, EN IKINÄ SÖIS SITÄ NORMAALISTI!
Kotona: 1½ palaa pizzaa, 2 leipää + 2 vesilasia
Että hienosti taas onnistu tämäkin. No, yritän huomenna petrata, tällä menolla painan illalla 100kg. Jeii! Muuten sillai päivä meni aika tasapaksun tylsästi: telkkarista on tulossa mun paras ystävä. Kaikki ohjelmat menee: Oprah, Dr. Phil, E! Tositarinat jne. Katon kauheeta paskaa mutten keksi muutakaan millä tappaa aikaa. Kyllä mä toki ihan hyviäkin ohjelmia katon. Välissä vaan niin paljon turhaa.
Mut joo, takasin läskiahdistukseen. Ajattelin jo hetken että jos menisin siihen hoitoon niin mun eri tarvis ehkä tuntee tätä kauheeta ahdistusta joka kerta kun syön... Torjuin sen tietysti heti, musta ne ei saa mitää pikku paksukaista joka painaa 55 kiloo ja syö koko ajan. Hyihyihyi, 46, se on päällimmäinen tavote.

(muokattu jälkeenpäin)
löysin jotain joka on niin mun ajatuksista:
"Tuhansia kaloreita tuottamassa surua vatsassani. Aamuisin päätän onnistua, illalla löydän itseni miettimässä kuinka paljon minuun mahtuukaan ruokaa. Tyhjiä lupauksia, huomenna minä onnistun mutta en koskaan onnistu. Olen niin väsynyt tähän touhuun, en vain osaa tehdä tätä oikein."

2 kommenttia:

  1. Anonyymi2.11.10

    Moi, minua ihmetyttää miksi pidät 55kiloista lihavana, sillä eihän se ole. Miksi porukat haluaa että lihotat? Olet juuri sopiva, et sentään alipainoinen. Monipuolisempaa syömistä sinuna harkitsisin muuten kyllä noin menee ihminen pärjää pienellä ruuan määrällä hyvin kunhan muistaa juoda vettä runsaasti (: onneksi saat apua ongelmiisi.

    VastaaPoista
  2. vaikea kysymys. en tiedä osaanko selittää oikein mutta jos nään toisen samanpituisen tytön kuin minä joka painaa 55 kiloa ja syö normaalisti, en pidä häntä lihavana mutta jos itse painaisin sen verran se olisi hirveää. minulle se paino ei vain jotenkin "kuulu". minun on pakko olla laihempi ja laihempi

    VastaaPoista