tiistaina, elokuuta 17

"Oot ihme minne ikinä meet."


Noniin, nyt alko taas ahdistaan.

En tiiä mistä äiti on kekannu että kaikki ei oo ihan hyvin mutta se tuputtaa nykyään kaikkee!
Äsken kun olin syömässä niitä nuudeleita, niin se sano et mun pitää juoda jotain "kunnollista" eli mehua koska pelkkä vesi ei riitä. Ja kuulemma aamutiskissä ei ollu mun lasia. Herranjestas SE LASKEE mun tiskit! Sitten se suunnilleen aneli että söisin leipää muttakun en suostunu niin se pakotti syömään jugurttia. Tässähän sitten lusikoidaan. Onneks se lähti kyllä lenkille niin otin vaa aika vähä ja vien ton takas. Silti kyllä ärsyttää koska tuli ylimäärästä toi + se mehu. Nii, ja mua heikotti sen verran ennen sitä syömistä nii en lähteny ees lenkille. Sen siis piti olla nuudelit - lenkki = :) mutta se kääntykin nuudelit + mehu + jugurtti = :(. Ja sitten kun avauduin K:lle (mun poikaystävälle) tästä niin se ohitti tän taas. Tai kun ennen puhuin sille tästä kaiken ja se kuunteli ja kommentoiki mutta nykyään vaikka puhun tästä enää tosi harvoin niin tuntuu että silti menee yli sen sietokyvyn ja se jollaintavalla haavottaa mua. Se oli ainoo henkilö jolle pystyin puhuun tästä avoimesti, sillai että en pelänny sen ottavan mallia tai huolestuvan liikaa ja nyt se ei jaksakkaan kuunnella. Tuntuu että oon niin yksin taas. Vihaan tätä tunnetta. En oo pitkään aikaan tuntenu kuuluvani mihinkään porukkaan kunnolla. Aina mussa on jokin ero jonka takia jään vähän ulkopuolelle, koskaan en riitä. Joskus nykyään teeskentelen jopa olevani jotain että kuuluisin porukkaan. Se vaan on liikaa kestettäväks olla aina se outo lintu, aina se neiti persoonallinen jota jotkut ehkä ihailee koska se uskaltaa sanoo mielipiteensä ääneen. Mä vaan en jaksa sitä toista puolta, sitä puolta joka ei kuulu minnekkään tai sitä jota kukaan ei loppujen lopuks ymmärrä tai kestä. Nyt iski ihan hirvee ahdistus ja tuli mieleen nää sanat:

"Riittäisikö täällä
pettävällä jäällä,
yksi jonka kanssa, ei yksinäinen oo."

Blogi synty näissä biiseissä:
  • Juha Tapio - Kuinka paljon
  • Juha Tapio - Pettävällä jäällä
  • Juha Tapio - Ohikiitävää
  • Juha Tapio - Ihme
  • Juha Tapio - Arvaamatta tuuli kääntyy vastaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti