tiistaina, elokuuta 17

tämä päivä



Tänään oli kai ihan hyvä päivä, aamulla oli helppo herätä kun tiesi että on ilmasutaitoo, mun lempiainetta. Aamulla söin marjaleseitä ja rasvatonta maitoo. Aamupaino oli 48.6, ei hyvä.

Koulussa meni aika normisti, söin ruokailussa näkkärin, vesilasin
ja vähän makaronisalaattia.
On pakko syödä jotai, muuten ahmisin kotona. Se on o
ikeesti inhottavaa ku just on onnistunu oleen syömättä jossain kohti mut sitten sortuu yhteen leipään, yhtäkkiä huomaa vetävänsä sen lisäks jätskiä, ruokaa ja kaikkee mahdollista. Yleensä niiden jälkeen vihaan itteeni eniten.

Kun tulin kotiin kävin vaa'alla ja olin 48.4. Se on kiva kun aina koulun jälkeen painan vähemmän kun aamulla.

Siin vaa'alla ollessani katoin itteeni peilistä, näytin sillei hyvältä vähään aikaan (hoipuin tossa pari päivää sitten 50kg tienoolla ja voitte kuvia kuinka masentun
u olin) , joten otin jotain kuvia.



En sit tiiä, niitä kattellessani en kauheesti tykänny näkemästäni mut eikai sille sit voi mitään.

Kun kello oli jotain neljä, söin yhen vatruskan, 5 pinaattilättyä joiden päällä vadelmahilloo ja vesilasin. En nykyään juo muutakun vettä, on siistiä kun voi luopua niin helposti mehuista ja maidosta. Kyl mä limsaa oikeestaan joskus sillontällön juon mutta jokatapauksessa vesi nopeuttaa aineenvaihduntaa ja siinä ei oo kaloreita. Yhtenä päivänä join 1 litran vettä sillei putkee, ei tullu kovin hyvä olo.


Illalla aattelin lukee mopokorttikokeeseen kun mulla on se torstaina ja syödä maman kananuudeleita. Nii, ja käydä juoksemassa 3km, en oo tänään mu
utaku siivonnu sen lisäks.

Kirjottelen sit huomisesta; mulla alkaa balettireenit ja mun poikaystävällä on synttärit joten meen niille. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti