tiistaina, elokuuta 17

ensimmäinen

Alotin tän bloggailun tänään, pitää siis kai nyt ensimmäisessä blogissa esitellä itteeni?
Oon siis 14 -ylihuomisesta lähtien 15- -vuotias tyttö "täydellisestä elämästä".
Täydellisellä elämällä tarkotan elämää, jossa ois kaikki resurssit onneen, mutta jostain syystä oon ajautunu tähän tilanteeseen: "syömishäiriön rajoille", kuten terkkari sano. Se oli saanu vihiä mun ajatuksista kuraattorin kautta. Jotenkin se tuntu vaan hyvältä idealta kertoo jollekkin että jos tää pahemmaks yltyy en tapa itteeni, kuolemaa mä en tahdo.

Luultavasti ne jotka tätä lukee haluaa automaattisesti tietää mun mitat, onnistumiset ja lihavimmat hetkeni, joten täältä ne tulee:

162cm
paino alimmillaan 47.1kg
paino korkeimmillaan 51.5kg
paino tällähetkellä 48.4kg
tavoitepaino: 46kg, täytyy kumminkin sanoo että tää vaihtelee 38-46kg

Mittarina käytän uutukaista digitaalivaakaa joka väittää tietävänsä mun rasva- ja lihasprosentin sekä kuinka paljon musta on nestettä. Epäilen tätä, joten niitä en kirjota.

Asun siis perheessä jossa vanhemmat on vielä naimisissa, mulla on isosisko ja -veli jotka kumpikin asuu aikalailla omillaan. Isäkin asuu töiden takia toisella paikkakunnalla arkiviikot ja tulee viikonlopuiks kotiin ja lomiks tietysti. Mulla on kaks kissaa ja hoidettavana siskon koira, se on ite Espanjassa poikaystävänsä kanssa. Suhteet perheeseen on läheiset ja isä tietää mun säädöstä ruuan kanssa.

Tässä olkoon esittelyä tarpeeks näin ensialkuun, toivottavasti joku löytää mut ja lukee tän, ois hauskaa tietää etten kirjota tyhjyydelle. Tyhjyys pelottaa mua.

Näin blogiin liittyen aattelin kirjottaa aina minkä biisien soidessa oon tän kirjottanu.

  • Zen Café - Huonot päiväsi
  • Riverside - Hyperactive
  • Imogen Heap - Glittering clouds

1 kommentti:

  1. Anonyymi15.9.12

    alko just pelottaa iha saatanasti, siisku mul o samat pituudet jne ja oon 47kg.... ja mä luulin just vähä aikaa sit ''JES NYT EI TARVII PELÄTÄ ET OON ALIPAINONEN!!'' upsista..

    VastaaPoista