torstaina, elokuuta 19

synttärit



Päivä alko mahtavasti: kurkku ja pää ihan sika kipeitä. Kouluski oli joku mokkerikaste joten jippii, pääsin luuttaan lattioita ku niitä suihkittiin vesipulloil. Pari onnitteli koulussa ja 11 oli ehtiny jo aamulla naamakirjassa. Olin aika otettu sillei. Aamul söin kaks lihapasteijaa ja join _maitoo_! Paino oli 48.3 eli ihan jees. Nii ja sit kävin terkal. Se oli aika jäätävää, se kyseli multa kaikkee ja katto mun painon: siellä se oli 47.5. Se sano et mun tila on pahentunu ja se haluais että molemmille vanhemmille kerrottais + mut hoitoon. Siis sillei et kävisin terveyskeskusasemalla sit siel ois kuraattori, terkka ja kaks muuta jotain tyyppiä. En haluu kertoo äitille mut sain kuulemma silti mietintäaikaa. En tajua, jos mulla ois syömishäiriö eks mun pitäis painaa jotain 40kg? Pysyn tämmösenä pikku possuna.

Se kyl puhu kaikkee muutakin. Se kyseli kaikkee et onks mulla kavereita ja näi, sitte ku sanoin et tunnen itteni vääränlaiseks kaikkialla niin se sano et se voi johtuu siitä etten mä päästä ketään jonkun mun suojamuurin taakse, että alitajuntaisesti en usko olevani tarpeeks hyvä kaveri tai sillai. En tiiä oikein mitä mun pitäis ajatella. Toisaalta tuntuu että noin sanotaan aina kaikille ja kuitenkin kyllä kerron K:lle melkei kaiken. Kerroin tosta hoito jutustakin heti eli eks se oo aika läheinen? Ottais sitten siitä selvää.

Myöhemmin koulun jälkeen mulla oli mopokorttikoe ja ekalla läpi! Tuli kaks virhettä sanallisissa ja kaks kuvallisissa eli ihan jees, oon onnellinen et pääsin. Tutkinnon jälkee tultiin kotiin ja mummu ja mun serkku + täti kävi ja söin _ihan sikana_. Iltapaino olikin 48.9 <3

Loppufiilis päivästä jäi kuitenkin aika paska koska söin niin perkeleesti.
Aamu: kaks pasteijaa + maitolasi
Koulu: Hyvää päivää -juoma
Iltapäivä: kalakeitto + pasteija + vesilasi + kakunpala + karkkia + 4 ballerina keksiä
Ilta: kaks pasteijaa + vesilasi

Oikeesti pakko laihtua ja lopettaa toi mässäily. No mut kai mä saan anteeks, olihan sentään mun synttärit?

En kuunnellu musiikkia joten listaa ei tuu ja anteeks tekstin sekavuudesta.

(Kirjotin tän eilen mut en saanu julkastua)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti