keskiviikkona, elokuuta 18

hyvää iltaa


Hmm, tää päivä alko aika synkästi: väsytti ihan hirveesti herätä 6:30 ja painokin oli se 48.8. Taksistakin meinasin myöhästyä, onneks kuitenkin kerkesin. Koulussa alettiin tekeen kässäs jotain juhlamekkoo. En oikein saanu mitään aikaseks. Aamulla söin vähän vispipuuroo ja lasin vettä. Koulussa vähän salaattia, lasin vettä ja näkkärin. Jeii?

Koulun jälkeen sitten menin kirjastoon, aattelin eka ettiä jotain kokkauskirjaa kun mennään lauantaina piknikille kaveriporukan kanssa viettään mun ja K:n synttäreitä. Kattelin jotain Jamie Oliverin 'Alaston kokki' -kirjaa ja vitsi mun teki mieli syödä. Onneks ei ollu mitään lähettyvillä niin vältyin siltä. Hetken päästä aloin ettii sillei hajanaisesti jotain syömishäiriöhin liittyviä kirjoja, bongasin "Syömishäiriöiden salainen kieli". Luin sitä parikyt sivua ja vaikutti aika mielenkiintoselta, siinä on myös tarinoita syömishäiriöstä ja muutaman kerran meinasin
kyynelehtiä siellä kirjastossa. Onneks en. Myöhemmin K tuli sinne ja juteltiin joku aika siellä kirjastossa. Lähtiessä se lainas sen kirjan mulle kun multa oli jääny lompakko kotiin. Lähettiin pois ja käytiin kahvilassa syömässä pasteijat, lisäks join vähän pommacia. Sen jälkeen K saatto mut reeneihin. Siellä oli aika outoo, meijän 11 henkinen ryhmä oli kutistunu neljään henkilöön ja vakituinen opettaja vaihtunu. Nyt meillä on sijaisena 3 viikon ajan semmonen tyttö joka on Englannissa jossain maailman parhaista kouluista. Tää eka tunti oli kyl mun osalta tosi kankeeta, ärsytti kun kroppa ei toiminu.

Reeneistä päästyäni käytiin äitin kanssa kaupassa ostaan kaikkee mun huomisille synttäreille. En oo oikein päättäny vielä et mitä syön siellä. Kotiin tullessa paino oli 48.3 mutta kun käväsin 3km lenkillä se laski 48.0:llaan. Sen jälkeen söin 3 pientä leipää joiden päällä graavilohta ja join vettä. Myöskin siivoilin että kai tänään on menny ihan hyvin kaloreita?

Tajusin tätä kirjottaessani että mua väsyttää ihan hirveesti. Tuntuu myös että lihakset kohta sanoo ittensä irti: joka paikka tärisee jos laskee painoo. Ärsyttävää kun kroppa pettää mut näin. Mut toisaalta oon kyllä tyytyväinen tähän päivään syömisten osalta ja painon! Viimeinki se laski siihen 48... Vois käydä vielä illalla suihkussa.

Ainii, aattelin ilmottaa että kuvat jotka täällä on tai joita laitan on ite ottamiani ja yleensä niissä esiinnyn minä ellen muuta mainitse.

Blogi synty näiden biisien virratessa:
  • Elton John - Your Song
  • One Republic - Come Home
  • Death Cab for Cutie - A Lack of Color
  • Jason Mraz - If it kills me (casanova sessions version)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti