sunnuntaina, elokuuta 22

otsikko jota ei koskaan keksitty

Oli ihan mukava päivä taas vaihteeks. Kaikella on toki huonot puolensa mutta silti. Oltiin yötä Ka:lla (mun kaverilla) M:n ja K:n kanssa. Aamulla ku herättii nii suunnilleen heti kävin heittään K:n kotii ku se halus ja sit kävin tankilla, mun piti myös käydä hakee meille jotai aamupalaa mutta kaupat ei ollu vielä auki, ostin kylläki huoltsikalta mini marsin koska oli hillitön nälkä, hyi minua.

Yhen aikaan sitten päätettiinki mennä mäkkiin kunnon aamupalan sijasta. Noi yritti suostutella mua syömään Big Mac mutta söin kummiski Happy Mealin. Kaduttaa kyllä jälkeenpäin. No mut puolustelin sitä sillä etten eilen syöny ku kolme kertaa: aamulla jugurttia, kolmen aikaan kanaa + ruisleivän + vettä + kurkkua ja sit joskus kahentoista aikaan yöllä NELJÄ
(en ikinä syö niin montaa!) leipää + kaakaoo. Syön aina kummallisesti kun oon Ka:lla. Mut palaten mäkkeilyyn, lähin sen jälkeen aika nopsaan kotii. Kotiintullessa painoin 48.1, olin aika yllättyny, positiivisesti. Kotona söin sitten viidenmaissa kalakeittoo + kinuskikakkua + kaks keksiä + yhen dumlen kun noi oli pistäny valmiiks lautaselle.. Menin sit heti sen jälkee mettään käveleen vaan ympäriinsä ja kuvailin:


Blaah, huomenna koulu taas alkaa. Jaksankohan? En tiiä.
Blogi synty biisien soidessa:
  • Gorillaz - Feel Good
  • CMX - Minun sydämeni on särkynyt
  • White Lion - Love Don't Come Easy
  • Jason Mraz - Butterfly
  • Melpo Mene - The Sun
  • Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti